Obchodné podmienky
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA A ÚČEL VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH PODMIENOK
1.1 Tieto Všeobecné obchodnépodmienky(ďalejlen "VOP")upravujú zmluvné vzťahy vzniknuté v súvislosti so zmluvou uzatvorenou prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie na internetovej stránke https://Doypacky.cz/, ktorú prevádzkuje spoločnosť Doypacky s.r.o, IČ: 06281061, DIČ: CZ06281061, so sídlom Roháčova 145/14, Žižkov, 130 00 Praha 3, zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 279413 (ďalej len"Poskytovateľ"alebo"DOYPACKY"), za účelom poskytovania nasledujúcich služieb a produktov podľa ponuky Poskytovateľa: predaj tovaru (ďalej len"Tovar" alebo"Produkt" alebo"Produkty").
1.2. Tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy (ďalej len"Zmluva")uzatvorenej medzi Poskytovateľom a Kupujúcim.
1.3 Zmluvné vzťahy podľa týchto VOP sa riadia českým právom a platia v plnom rozsahu, pokiaľ sa zmluvné strany písomne nedohodnú na určitých podmienkach inak. V takom prípade majú odchylné ustanovenia obsiahnuté v Zmluve (objednávke) prednosť pred týmito VOP.
Uzatvorením Zmluvy Kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP, súhlasí s nimi a výslovne berie na vedomie, že tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvného dojednania medzi ním a Poskytovateľom.
2. DEFINÍCIE POJMOV
2.1 Kupujúci znamená Klienta, Zákazníka, Používateľa, ktorý uzatvára Zmluvu s Poskytovateľom. Kupujúcim môže byť aj spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania (v tomto prípade sa potom v týchto VOP používa pojem"spotrebiteľ"). Ak Kupujúci v objednávkovom formulári uvedie svoje IČO, predpokladá sa, že Zmluvu neuzatvára so spotrebiteľom.
2.2 Zmluvou sa podľa týchto VOP rozumie kúpna zmluva uzatvorená medzi Poskytovateľom a Kupujúcim pri kúpe Tovaru.
2.3. Objednávkou sa rozumie riadne vyplnený a odoslaný elektronický objednávkový formulár, ktorý predstavuje návrh na uzavretie Zmluvy.
2.4 Cena znamená odplatu za sprístupnenie alebo dodanie vybraného Tovaru. Cena znamená konečnú cenu vrátane všetkých nákladov spojených s prípadným balením a dodaním (najmä v prípade Tovaru).
2.5 Webová stránka znamená webovú stránku s doménou https://doypacky.cz.
2.6 OZ znamená zákon č. 89/2012 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
2.7 Osobnými údajmi sa rozumie meno, priezvisko, telefónne číslo, fakturačná a dodacia adresa, e-mail.
3. OBJEDNÁVKA A UZATVORENIE ZMLUVY
3.1. Kupujúci objednáva Produkt prostredníctvom webového rozhrania, t. j. prostredníctvom objednávkového systému na Webovom sídle, a to vyplnením elektronického objednávkového formulára alebo webového formulára (ďalej len"Objednávka").
3.2. Objednávkový formulár obsahuje základné informácie o Produkte (názov, kedy a ako dlho bude Produkt k dispozícii, čo je jeho súčasťou a podobne) a jeho Cenu. Pri Produkte je na Webovej stránke uvedený spôsob doručenia a náklady spojené s doručením a balením Produktu.
3.3. Pred odoslaním objednávkového formulára je Kupujúci povinný skontrolovať a prípadne upraviť vyplnené údaje. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za nepravdivé, nesprávne alebo neúplné údaje. Odoslaním objednávkového formulára dochádza k záväznej objednávke Produktu alebo návrhu na uzavretie Zmluvy.
3.4. Prijatie Objednávky bude Kupujúcemu potvrdené zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v Objednávke. Prílohou potvrdzujúceho e-mailu je zhrnutie Objednávky a týchto VOP. Doručením tohto potvrdzujúceho e-mailu je Zmluva uzatvorená a tento e-mail predstavuje potvrdenie o jej uzatvorení. Akékoľvek zmeny uzavretej Zmluvy (vrátane zrušenia Objednávky) sú potom možné len po dohode s Poskytovateľom.
3.5. Kým Kupujúci nedostane potvrdenie o prijatí Objednávky, môže Objednávku zrušiť telefonicky alebo e-mailom.
3.6 V prípade pochybností Poskytovateľ kontaktuje Kupujúceho za účelom overenia pravosti Objednávky a ak pravosť Objednávky nie je možné overiť, má sa za to, že Objednávka vôbec nevznikla.
3.7 Všetky darčeky a bonusy sa zasielajú alebo sprístupňujú až po zaplatení dohodnutej Ceny produktu, pokiaľ nie je na Webovej stránke uvedené inak.
3.8 Klient ďalej výslovne vyhlasuje, že súhlasí s uzatvorením zmluvy alebo potvrdením uzatvorenej zmluvy v písomnej (elektronickej) forme zaslanej prostredníctvom e-mailu alebo správou prijatou do jeho používateľského konta.
3.9 Faktúra - účtovný doklad bude vystavená na základe údajov zadaných kupujúcim. Po vystavení faktúry nie je možné meniť žiadne údaje na faktúre.
4. CENA VÝROBKOV, SLUŽIEB A PLATBA
A. Cena výrobkov a služieb
4.1. Dohodnutá kúpna cena (ďalejlen "cena")je cena uvedená za výrobok v čase vytvorenia objednávky (uvedená v predloženom objednávkovom formulári).
4.2 Cena Produktu sa môže meniť, pričom pre Kupujúceho je vždy záväzná cena aktuálna v čase vytvorenia Objednávky.
4.3 Pri Tovare sú na Webovej stránke uvedené aj náklady spojené s balením a dodaním Tovaru. Konečná cena fyzických produktov je uvedená ako konečná cena vrátane nákladov na balenie a dodanie produktu. Fyzické produkty (Tovar) sú dodávané len v rámci Českej republiky.
4.4. Ak dôjde k zjavnej chybe v uvedení Ceny (tým sa rozumie najmä preklep, chyba v zadaní cien) alebo k obdobnej chybe v procese uzatvárania Zmluvy, Poskytovateľ nie je povinný dodať Produkt za takúto zjavne chybnú cenu, a to ani v prípade, že dôjde k automatickému potvrdeniu prijatia Objednávky. V prípade, že Kupujúci už takúto zjavne chybnú cenu zaplatil, Poskytovateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť.
4.5. Ak dôjde k zmene ceny v čase medzi odoslaním Objednávky a jej potvrdením Poskytovateľom, platí cena platná v čase odoslania Objednávky, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
4.6 Poskytovateľ je povinný Tovar odoslať najneskôr do 30 dní odo dňa úhrady, ak nie je na Webovej stránke uvedené inak.
B. Spôsob platby
4.7 Cenu je možné uhradiť spôsobmi uvedenými v konkrétnom formulári, a to
a) bankovým prevodom na účet Poskytovateľa č. 2301267867 / 2010
b) platbou v hotovosti na dobierku,
c) online platba kartou (prostredníctvom GoPay),
d) PayPal (prostredníctvom GoPay),
e) Google Pay (prostredníctvom GoPay),
f) Apple Pay (prostredníctvom Gopay)
4.8 V prípade spôsobu platby uvedeného v písm. a) (prevodom na účet) Kupujúci obdrží faktúru, platobné údaje vrátane variabilného symbolu pre platbu v e-maile potvrdzujúcom prijatie Objednávky.
4.9 Akékoľvek iné spôsoby platby budú uvedené na Webovej stránke alebo môžu byť dohodnuté s Poskytovateľom.
C. Splatnosť kúpnej ceny
4.10. V prípade bezhotovostného prevodu je cena splatná do 7 dní od potvrdenia prijatia Objednávky (t. j. uzavretia Zmluvy). Dátum splatnosti je uvedený v platobných pokynoch a na faktúre. Kúpna cena sa považuje za zaplatenú okamihom pripísania príslušnej sumy na bankový účet Poskytovateľa.
4.11. V prípade bezhotovostného prevodu uskutočneného na základe faktúry bude Kupujúcemu vystavený a zaslaný doklad o prijatej platbe - faktúra - na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke, ktorá zároveň slúži ako doručenka a potvrdenie o zriadení opakovanej platby.
4.12. Ustanovenie § 2119 ods. 1 OZ sa nepoužije.
5. PODMIENKY DODANIA PRODUKTU
5.1. Tovar bude odoslaný po zaplatení celkovej Ceny alebo bude pripravený na osobný odber po predchádzajúcom zaplatení celkovej Ceny a po zaslaní informácie - potvrdenia o možnosti vyzdvihnutia objednaného Tovaru v konkrétnej predajni prostredníctvom e-mailu.
5.2. Termín a spôsob doručenia je možné nájsť pri konkrétnom Tovare na Webovej stránke a je osobitne dohodnutý v Zmluve.
5.3 Dodacia lehota je maximálne 30 dní. Ak je na Webovej stránke pri Tovare uvedená lehota dlhšia ako 30 dní, znamená to, že Poskytovateľ nemôže Tovar dodať skôr a Kupujúci odoslaním takejto Objednávky potvrdzuje, že s tým súhlasí.
5.4 Ak je na Webovej stránke Tovar uvedený ako "overiť dostupnosť", Tovar bude dodaný v termíne dohodnutom medzi Poskytovateľom a Kupujúcim.
5.5 Doprava bude účtovaná v súlade s aktuálnym cenníkom uverejneným na našej Webovej stránke.
5.6 Tovar bude Poskytovateľom doručovaný len v rámci Českej republiky prostredníctvom kuriéra, pokiaľ sa Poskytovateľ a Kupujúci výslovne nedohodnú inak.
5.7 Ak Kupujúci tovar neprevezme, Poskytovateľ má nárok na náhradu škody vo výške 200,- Kč bez DPH, ktorá zodpovedá poštovnému za spiatočnú cestu a balné. Náklady spojené s vrátením Tovaru znáša Kupujúci.
6. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
6.1. V prípade, že sa Zmluva uzatvára prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku (t. j. aj prostredníctvom internetu), má Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy.
6.2. Kupujúci môže od Zmluvy odstúpiť v prípadoch stanovených v OZ.
6.3. Kupujúci, napriek tomu, že je spotrebiteľom, nemá právo odstúpiť od Zmluvy pri dodávke tovaru, ktorý bol dodaný v uzavretom obale, ktorý z hygienických alebo zdravotných dôvodov nie je vhodné vrátiť po jeho porušení Kupujúcim.
6.4 Poskytovateľ vráti Kupujúcemu (v prípade riadneho odstúpenia od Zmluvy) sumu plne zodpovedajúcu Cene do 14 dní od odstúpenia od Zmluvy, a to rovnakým spôsobom, akým bola prijatá platba od Kupujúceho.
6.5 V prípade odstúpenia od Zmluvy vo vzťahu k Tovaru je Kupujúci povinný vrátiť Tovar Poskytovateľovi do 14 dní odo dňa prevzatia Tovaru alebo
a) posledný kus Tovaru, ak si Spotrebiteľ objedná v rámci jednej objednávky viac kusov Tovaru, ktoré sú dodávané samostatne,
b) posledný kus alebo časť dodávky Tovaru, ktorá pozostáva z viacerých kusov alebo častí, alebo
(c) prvá dodávka Tovaru, ak zmluva stanovuje pravidelné dodávky Tovaru počas dohodnutého obdobia.
6.6 Peniaze za Tovar budú Kupujúcemu zaslané späť do 14 dní od odstúpenia od Zmluvy a vrátenia Tovaru Poskytovateľovi. Náklady spojené s vrátením Tovaru znáša Kupujúci.
6.7 Ak Kupujúci odstúpi od Zmluvy, je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od Zmluvy, zaslať alebo odovzdať Poskytovateľovi Tovar prevzatý od Poskytovateľa, ak Poskytovateľ neponúkol, že si Tovar prevezme sám. Lehota je zachovaná, ak spotrebiteľ zašle Tovar pred jej uplynutím.
6.8. Poskytovateľ je povinný uhradiť Kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, náklady spojené s vrátením Tovaru, ak Kupujúceho neupozornil na povinnosť znášať tieto náklady v súlade s ustanovením § 1820 ods. 1 písm. j) OZ. V zmysle predchádzajúcej vety Poskytovateľ upozorňuje Kupujúceho, že v prípade odstúpenia od zmluvy znáša náklady na vrátenie tovaru spotrebiteľ. V prípade zmluvy uzavretej prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku Poskytovateľ oznamuje Kupujúcemu, že náklady na vrátenie tovaru, ak ho vzhľadom na jeho povahu nemožno vrátiť obvyklým spôsobom poštovej prepravy, sú rovnaké ako náklady na doručenie tovaru od Poskytovateľa Kupujúcemu.
6.9. Poskytovateľ prevezme tovar od Kupujúceho, ak je spotrebiteľom, v jeho domácnosti na vlastné náklady, ak Kupujúci odstúpil od zmluvy uzavretej mimo priestorov obvyklých na podnikanie Poskytovateľa, tovar bol v čase uzavretia zmluvy dodaný do domácnosti spotrebiteľa a povaha tovaru neumožňuje jeho zaslanie obvyklou poštovou cestou.
6.10 Kupujúci, ktorý je podnikateľom (t. j. Kupujúci nie je spotrebiteľom), nemá právo odstúpiť od Zmluvy do 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy.
6.11. Poskytovateľ môže od Kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom, požadovať len úhradu podľa:
6.11.1. Ak si Spotrebiteľ zvolil iný spôsob doručenia ako najlacnejší spôsob doručenia ponúkaný Poskytovateľom, Poskytovateľ uhradí Spotrebiteľovi náklady na doručenie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu doručenia.
6.11.2. Spotrebiteľ zodpovedá Poskytovateľovi len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom iným spôsobom, než ktorý je nevyhnutný na oboznámenie sa s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru. To neplatí, ak Poskytovateľ neoznámil Spotrebiteľovi informácie uvedené v článku 1820 ods. 1 písm. i) OZ (t. j. podmienky, lehotu a postup na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy, ako aj vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ak možno toto právo uplatniť; podrobnosti o vzorovom formulári ustanoví vykonávací právny predpis)
7. PRÁVA VYPLÝVAJÚCE Z CHYBNÉHO PLNENIA, REKLAMAČNÉ KONANIE
7.1 V prípade, že sa u Kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom, prejaví vada Výrobku v lehote 12 mesiacov od prevzatia, má sa za to, že Výrobok bol vadný už pri prevzatí. Kupujúci môže reklamovať vadu, ktorá sa prejaví v priebehu dvoch rokov od prevzatia. V prípade kúpy z druhej ruky sa táto lehota skracuje na jeden rok v súlade s § 2168 a 2165 Občianskeho zákonníka.
7.2 Práva a povinnosti zmluvných strán v súvislosti s právami z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä Občianskym zákonníkom a zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa).
7.3. Reklamáciu je možné uplatniť u Poskytovateľa bez zbytočného odkladu po zistení vady, pričom Tovar musí byť následne odovzdaný Poskytovateľovi alebo uskladnený, prípadne s ním musí byť inak vhodne manipulované podľa pokynov Poskytovateľa tak, aby bolo možné vadu preskúmať. Ak Kupujúci oprávnene vytkol vadu, lehota na vytknutie vady neplynie po dobu, počas ktorej Kupujúci nemôže vadnú vec užívať.
7.4. Reklamáciu je možné oznámiť aj vopred telefonicky alebo e-mailom.
7.5. Poskytovateľ vybaví reklamáciu bezodkladne, najneskôr však do 30 dní od jej doručenia. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť Kupujúcemu informáciu o priebehu vybavovania reklamácie do 30 dní odo dňa doručenia reklamácie, ak reklamačné konanie trvá zo zákonných dôvodov dlhšie ako 30 dní.
7.6. Vo veci zodpovednosti za vady môže Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, požadovať podľa svojej voľby buď opravu veci, alebo dodanie novej veci bez vád. Pokiaľ jeden zo zvolených spôsobov odstránenia vady nie je nemožný alebo značne nákladný. Kupujúci spotrebiteľ má nárok na primeranú zľavu alebo odstúpenie od Zmluvy (a teda vrátenie peňazí) len v prípade, ak
- Poskytovateľ odmietne alebo neodstráni vadu,
- sa vada vyskytne opakovane,
- vada je podstatným porušením zmluvy,
- z vyhlásenia alebo okolností je zrejmé, že vada nebude odstránená v primeranej lehote alebo bez podstatných ťažkostí pre Kupujúceho.
7.7. Kupujúci je povinný oznámiť Poskytovateľovi právo, ktoré si zvolil, pri oznámení vady alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Kupujúci nesmie zmeniť vykonanú voľbu bez súhlasu Poskytovateľa; to neplatí, ak Kupujúci požadoval odstránenie vady, ktorá sa ukáže ako neodstrániteľná.
7.8. Kupujúcemu nevznikajú práva z vadného plnenia a zo záruky v nasledujúcich prípadoch:
(a) vady spôsobené nesprávnym používaním alebo skladovaním Výrobku, nedodržaním pokynov, nesprávnou údržbou,
b) ak Kupujúci vedel, že Výrobok má vadu, alebo ak vadu spôsobil.
7.9.
7.10. Reklamačný formulár nájdete v elektronickej podobe na webovej stránke. Pre rýchlejšie vybavenie odporúčame vyplnený formulár priložiť k reklamovanému tovaru v tlačenej podobe. Formulár môžete, ale nemusíte použiť. To znamená, že môžete použiť aj akýkoľvek formulár, ktorý použijete na poskytnutie informácií potrebných na spracovanie vašej reklamácie.
7.11. Po dodaní nového tovaru (Tovar) poskytovateľ vráti pôvodný tovar kupujúcemu na jeho náklady. Kupujúci je povinný prevziať nový Tovar bez zbytočného odkladu do 14 dní odo dňa, keď bol informovaný o vybavení reklamácie.
7.12. Poskytovateľ zodpovedá Kupujúcemu za to, že Tovar pri prevzatí nemá vady. Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu najmä za to, že vec
a) zodpovedá dohodnutému popisu, druhu a množstvu, ako aj kvalite, funkčnosti, kompatibilite, vzájomnej súčinnosti a iným dohodnutým vlastnostiam,
(b) je vhodná na účel, na ktorý ju Kupujúci požaduje a s ktorým Predávajúci súhlasil, a
(c) je dodaný s dohodnutým príslušenstvom a návodom na použitie vrátane návodu na montáž alebo inštaláciu.
7.13. Poskytovateľ zodpovedá Kupujúcemu za to, že okrem dohodnutých vlastností
(a) vec (rozumej Tovar) je vhodná na účel, na ktorý sa vec tohto druhu obvykle používa, a to aj s ohľadom na práva tretích osôb, právne predpisy, technické normy alebo priemyselné predpisy, ak neexistujú technické normy,
(b) Tovar zodpovedá svojím množstvom, kvalitou a inými vlastnosťami vrátane trvanlivosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti obvyklým vlastnostiam tovaru rovnakého druhu, ktoré môže kupujúci primerane očakávať, a to aj vzhľadom na verejné vyhlásenia predávajúceho alebo inej osoby v tom istom zmluvnom reťazci, najmä na reklamu alebo označenie,
(c) vec sa dodáva s takým príslušenstvom vrátane obalu, návodu na montáž a iných pokynov na použitie, ktoré môže kupujúci odôvodnene očakávať, a
(d) vec zodpovedá svojou kvalitou alebo vyhotovením vzorke alebo exempláru, ktorý predávajúci poskytol kupujúcemu pred uzavretím zmluvy.
7.14 Poskytovateľ je povinný odstrániť vadu v primeranej lehote po jej vytknutí tak, aby kupujúcemu nespôsobil závažné ťažkosti, pričom sa prihliada na povahu veci a účel, na ktorý kupujúci vec kúpil. Poskytovateľ prevezme vec na vlastné náklady za účelom odstránenia vady. Ak si to vyžaduje demontáž veci, ktorej montáž bola vykonaná v súlade s povahou a účelom veci pred tým, ako sa vada prejavila, Predávajúci vadnú vec demontuje a zmontuje opravenú alebo novú vec alebo uhradí náklady s tým spojené. Ak kupujúci neprevezme vec v primeranej lehote po tom, čo ho predávajúci upozornil na možnosť prevzatia veci po oprave, použije sa primerane § 2159 ods. 3 OZ.
7.15. Vadu možno vytknúť Poskytovateľovi. Ak je však na vykonanie opravy určená iná osoba v mieste Poskytovateľa alebo v mieste bližšom k miestu Kupujúceho, Kupujúci vytkne vadu osobe určenej na vykonanie opravy. Za vadu veci sa nepovažuje opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním alebo v prípade použitej veci opotrebenie zodpovedajúce miere jej predchádzajúceho používania.
8. VYBAVOVANIE REKLAMÁCIÍ, RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV
8.1. V prípade reklamácie plnenia Zmluvy alebo činnosti Poskytovateľa kontaktujte Poskytovateľa na e-mailovej adrese info@doypacky.cz.
8.2. Spotrebitelia sa môžu so svojimi sťažnosťami obrátiť aj na orgány dozoru a štátneho dozoru, Českú obchodnú inšpekciu alebo Úrad na ochranu osobných údajov.
8.3. Ak dôjde k spotrebiteľskému sporu medzi Poskytovateľom a Kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, má spotrebiteľ právo na mimosúdne riešenie sporu. Subjektom mimosúdneho riešenia sporov je Česká obchodná inšpekcia podľa zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa. Všetky podrobnosti o mimosúdnom riešení sú dostupné na internetovej stránke Českej obchodnej inšpekcie www.coi.cz. Spotrebiteľ môže využiť aj platformu pre riešenie sporov online, ktorú zriadila Európska komisia na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
9. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
9.1. Právne vzťahy medzi Poskytovateľom a Kupujúcim neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a v prípade zmluvného vzťahu so spotrebiteľom zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
9.2. Tieto VOP sú zverejnené na Internetovej stránke Poskytovateľa a je na ne priamo odkazované v objednávkových formulároch na Produkty. Odoslaním vyplneného objednávkového formulára prostredníctvom Internetovej stránky Kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s obsahom VOP a súhlasí s nimi.
9.3. Poskytovateľ zašle tieto VOP v pdf alebo podobnom formáte aj Kupujúcemu v e-maile potvrdzujúcom Objednávku.
9.4. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to až do splnenia záväzkov Poskytovateľa a Kupujúceho vyplývajúcich zo Zmluvy.
9.5. Zásady spracúvania osobných údajov sú uvedené v Informáciách o spracúvaní osobných údajov zverejnených na Webovom sídle, na ktoré sa priamo odkazuje v objednávkových formulároch Produktov.
9.6. Ak niektoré ustanovenie týchto VOP je alebo sa stane neplatným alebo neúčinným, neplatné alebo neúčinné ustanovenie sa nahradí ustanovením, ktorého význam je čo najbližší neplatnému alebo neúčinnému ustanoveniu. Neplatnosť alebo neúčinnosť niektorého ustanovenia VOP nemá vplyv na platnosť a účinnosť ostatných ustanovení VOP.
9.7. Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom 1.5.2023.
9.8. Poskytovateľ je oprávnený zmeniť alebo zrušiť VOP v prípadoch, keď vznikne odôvodnená potreba ich neskoršej zmeny. V prípade zmeny VOP sa na vzťahy uzatvorené po dátume účinnosti zmenených VOP vzťahujú zmenené VOP.
9.9. V prípade, že sa Poskytovateľ rozhodne zmeniť alebo zrušiť VOP, aktuálne platné a účinné znenie VOP bude vždy zverejnené na Webovom sídle, prípadne na iných webových portáloch Poskytovateľa, aby sa všetky osoby, ktoré majú záujem o uzatvorenie Zmluvy, a ďalšie osoby mohli oboznámiť s aktuálnym znením VOP.
9.10. Poskytovateľ použije tieto osobné údaje výlučne v súvislosti s predzmluvnou ponukou, uzatvorením Zmluvy, realizáciou dodávok podľa Zmluvy a výkonom práv a povinností zo Zmluvy v súlade s ustanoveniami týchto VOP. Ďalšie informácie o tejto problematike sú uvedené v samostatnom dokumente"Informácie o spracúvaní osobných údajov",ktorý je k dispozícii na Webovom sídle.